Udelukket….
….fra omverden er, hvad jeg er……
Min pc er stået af – og den var jo som bekendt vores eneste kontakt til cyberspace lige for tiden. Man bliver jo totalt afhængig af at kunne tjekke mails, nyheder, blogge osv. Ny router mm. var egentlig bestilt hos Getmore, men der sætter man vist ikke lige kundeservice i højsæde, så der handler vi ikke mere.
Lige nu sidder jeg på det lokale bibliotek og skriver, selvom jeg egentlig er på indkøbstur. Katrine er med, men er blevet bestukket med en is, så hun sidder forhåbentlig udenfor og hygger sig.
Ellers “hygger” vi os med TDC. Min gemal skulle for nylig tjekke, hvad en 20MB-linje ville koste, men hos TDC kunne de fortælle os, at sådan en havde vi da allerede. Det kunne vi ikke helt forstå, eftersom ingen af os havde bestilt en sådan. Hos TDC siger de, vi har fået et brev om, at linien ville blive opgraderet, men det har åbenbart aldrig nået vores adresse. Og så skal det lige tilføjes, at TDC “lige” opkræver kr. 75 mere om måneden.
Da vi ikke rigtig syntes, at vores linie var blevet hurtigere, fik vi den testet – og ganske rigtigt var den kun på små 7 MB.
Og nu kommer vi til det sjove – iflg. TDCs egne teknikere kan deres fibernet slet ikke levere mere end det !! Så er det f….. frækt bare at opgradere (eller hvad man nu skal kalde det) og opkræve ekstra beløb. Vi har selvfølgelig bedt om at få vores gamle linie tilbage og så i øvrigt få rettet vores regning. De lovede højt at flot at sende en ny regning – og i går kom så et rykkerbrev på det gamle regning!!
Så fløj jeg lige i telefonen og fik at vide, at det kunne de sørme ikke rette før på den næste regning, og så kom jeg nok til at lyde en kende stram. Det kan da ikke være meningen, vi skal have små kr. 500 ude at svømme (de har opkrævet for 2 x 3 mdr.), fordi de i bund og grund bondefanger folk med at pådutte en et produkt, som de slet ikke kan levere. De må da bare se at få rettet fejlen.
Da den flinke (host-host) dame, så sagde til mig:” Hør nu lige, hvad det er, jeg siger til dig” (om at det ikke kunne rettes før på næste regning), så blev jeg godt nok vred. Og så var hun i øvrigt ret kold overfor, at en af hendes kollegaer havde sagt, de bare kunne rette regningen og fremsende en ny. Det endte med, hun bad om vores telefonnummer, så de kunne kontakte os, hvis “der var noget”.
Nu er jeg spændt på, hvad der ligger i postkassen, når jeg kommer hjem igen.
Det bliver vist ordene for denne gang – live fra Deres udsendte Chance-strikker, Nivå Bibliotek
0 Responses to Udelukket….
Leave a Reply Cancel reply
Lidt om mig
Chance-Strikkeren er primært en blog om min interesse for strik, syning, spinding og fibre i al almindelighed. Samtidig er den også en blog om mit liv med 5 børn, og hvad der dertil hører.
Navnet Chance-Strikkeren er valgt, fordi man i et hus med megen leben, må gribe chancen for at få strikket, når den byder sig.
Galleriet
Hvem er online
- 0 Medlemmer.
- 10 Gæster.
Stats
Gæster i dag: 311 Gæster i går : 540
osse mig!! min fine, lille bærbare er syg, og det ser ud til at ingen kan finde ud af hvad der er galt. superærgerligt!
kh.fra Island
Frida
jep, de er kreative de web-udbydere – det gælder nemlig dem alle.
Godt jeg har min helt egen private IT vagthund til at ordne den slags og han helmer ikke før de makker ret.
Så jeg krydser fingre for at I får jeres penge nu – og at du i øvrigt snart er on-line igen.
KH Britt
Øhhh måske man lige skulle tjekke sin TDC regning (for ekstra gebyrer mm). Tak for oplysningen Tina og så håber vi at du snart kommer ‘på’ igen.
KH Lise
He, de kan mange gode, TDC. Afbestilte ogsaa engang mit abonnement, da jeg skulle flytte til udlandet. Saa kom regningen, incl indbetaling af naeste maaneds abonnement. Da maatte jeg ogsaa have stavepladen frem for damen derinde: nej, dur ikke. Prov med ny regning?? Maaske det ligefrem er den samme??
kh Linda, pt Chania, 38 grader og totalt solskoldet
Det er altså bare ØV og mega-irriterende at blive dårlig behandlet af firmaer/ forretninger m.m.
Har selv for nylig oplevet noget lignende med TDC – de tilbød os gratis opgradering, men da vi så acceptere viste det sig at vi ikke kunne få det uden at betale mere om måneden fordi vores oprindelige abbonement skulle ændres …. det ku´ de vel have set derinde inden de tilbød os noget, som ikke kunne virke for os !!??!
Håber I snart får løst problemerne, så vi igen kan nyde dine humoristiske indlæg.
kh Dorte